» Blog » In a Wicked Age - Podejście drugie.
18-07-2008 17:19

In a Wicked Age - Podejście drugie.

W działach: iawa | Odsłony: 3

In a Wicked Age - Podejście drugie.
Drugie podejście (a właściwie trzecie) do iawa nastąpiło dzisiaj. Początkowo mieliśmy zamiar zagrać na Oraclach wylosowanych stąd. Było blisko na graniu w Pulpa (Szkoda, fajne Oracle były), Anime jak i Piratów. Na koncu staneło jednak i tak na Oraclach firmowych, a dokładniej na God-kings of War. A jeszcze dokładniej na:

The arrival of unexpected and improbable allies, in darkness.

An unspeakable demon of atrocity and rage, bound in chains for a thousand years, aware suddenly of a minute loosening of his bonds.

A great army’s marching orders, passwords, and signals, and the unfortunate aide who lost them.

A great warship, set with ram and mangonel, and its crew.


Stworzyliśmy następujące postacie, oraz następującą scenerie:

Demon - Doradca Narden
Zniewolony tysiąc lat temu, na mocy paktu między trzema miastami. Jego uwolnienie jest możliwe co tysiąc lat, i tylko wtedy gdy nastąpi wówczas przelanie krwi w mieście.

Adiutant Iraj
Chłopak, który zgubił pierścień, potwierdzający jego tożsamość jak i prawdziwość jego słów. Próbuje on przekonać Króla miasta, że armia która nadciąga to sprzymierzeńcy a nie wrogowie.

Król miasta - Nur-Ayya
Wierzy w legendę o demonie, wie że musi obronić zamek, a w razie czego spętać demona (Ma Particular Strenght, który wymaga 2 z 3 przedstawicieli miast).

"Król atakujący" - Ekur-Zakir
Świeżo obrany, nie wierzy w legendę o demonie, chce przejąc miasto więc przypływa tu ze swoimi ludźmi okrętem wojennym.

Generał Kurigalzu
Stoi na czele wojsk wsparcia z trzeciego miasta, przybywa z drobnym opóźnieniem.

Postacie rozdane, mi przypadł demon (yay! ;) jak i generał Kurigalzu. Uzgodniliśmy, że przybędzie w krytycznym momencie.

Scena I
Nur-Ayya, wraz z Nardeenem, stoi na murach patrząc na armię, ktora rozbija obóz, tuż pod jej murami. W tym czasie przybywa Iraj, który niesie wieść o nadciągającym wsparciu, jednak z powodu braku pierścienia, jest mało wiarygodny. Wymiana zdań, wszyscy ruszają na negocjacje wojenne do zamku.

Scena II
Kwadratowy stół w podziemiach, wszystkie postacie poza Kurigalzu. Ekur-Zakir, próbuje przekonać króla, że wsparcie to owszem, rusza, ale z pomocą atakującemu. Demon-Doradca, cały czas zaznacza, że rozlew krwi jest nieunikniony, i powinniśmy się do niego sowicie przygotować. Gani króla, za zbytnią opieszałość. Dochodzi do konfliktu Iraja z Nardeenem, który kończymy po pierwszej rundzie negocjacją. Pada parę obietnic, i Iraj traci kość z Directly. Ekur-Zakir, daje miastu dziesięć godzin po czym wychodzi. Za nim rusza Nareen, który na polecenie króla ma zmobilizować armię. Iraj już na osobności, dostaje od króla możliwość pokazania swej lojalności, ma za zadanie uszkodzić katapulty wrogiej armii. Zakłada więc czarną szatę i rusza tajnym przejściem.

Scena III (Jak poprzednio, w paru miejscach, więc można rożnie liczyć ;)
Iraj, rusza do katapult, odwraca uwagę strażników. Napotyka się jednak na Ekur-Zakira. Konflikt, znowu negocjacje po pierwszej rundzie. Ekur traci kostkę z with Violence, Iraj uszkadza katapulty, które jednak będą już sprawne gdy nadejdą wojska Kurigalzu. W międzyczasie, Nardeen, w kapturze wznieca ogień do walki w sercach wojsk oblegających. Ekur-Zakir, ustępuje swoim żołnierzom i przystępuje do walki za godzinę, zamiast planowanych dziesięciu.

Scena IV
Na baszcie, Nardeen, Nur-Ayya i Iraj. Doradca proponuje udanie poddania się, i zorganizowanie zasadzki przy głównej drodze prowadzącej do zamku. Znowu konflikt z Irajem, który tym razem przegrywa demon. Injured.

Scena V, Grande Finale!
Po parogodzinnej, udawanej obronie, trójka obrońców rusza na bramy, aby ogłosić kapitulacje. Zdobywcy wchodzą do środka i na głownej drodze wpadają w zasadzkę, król rusza do samotnej walki z Nur-Ayya. Shamed dla atakującego, następnie do walki rusza Iraj, efekt? Injured.
Demon przebudza się, wystarczająco krwi wsiąkło w ziemię. Nardeen wzbija się w powietrze i próbują zaatakować jedynego który może mu zagrozić. Na drodze do Nur-Ayya, staje mu miecz Ekur-Zakira. Wygrywam konflikt 1 Vs 3, przede wszystkim dzięki PS (uznaliśmy, że wystarczy wyzwolenie demona by mógł go używać). I wówczas pojawia się Kurigalzu, konflikt 1 Vs 4, który dzięki wykreśleniu się graczy z Owe List kończy się przegraną demona i zbiciem Ekur-Zakira do dwóch zer. Demon zostaje ponownie zniewolony, i zamknięty pod ziemią w oczekiwaniu na następne tysiąclecie. Były władca drugiego miasta zostaje wygnany.

Waaa! Była super! Żadnych pasywnych graczy, non stop coś się działo. Cud, miód i orzeszki. Wydaje mi się, że łapiemy już wyjątkową wprawę w odczytywaniu Oracli i ich analizie, a te wylosowane dzisiaj nie były łatwe. Gracze bawili się świetnie, ja też. Szkoda mi tylko, że mój ulubieniec, doradca-demon nie wygrał, strasznie mi się spodobał ;)

Dziękuje graczom, byliście świetni!
3
Notka polecana przez: Ifryt, liv, Zsu-Et-Am
Poleć innym tę notkę

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.