» Blog » Wakacje...
08-07-2008 12:03

Wakacje...

W działach: iawa | Odsłony: 2

Wakacje...
Ta. Wakacje. Będzie kiedy pisać? I jest. Między sesjami, prawem jazdy, domkiem na działce, matematyką. Czad ;)

Zagraliśmy w końcu normalnie w iawa. O to efekty naszej, tym razem, 4 osobowej pracy ;)
Oracle [a Nest of Vipers]:
The private garden of noble house, and the two children meeting there.
A noble house's signatory ring, left behind in a street brawl.
A conjurer who needs blood to entice his uncouth spirits.
The solemnization of treaty between two neighboring principalities, negotiated in the face of brutality and assassination, doomed.


I postacie, które uzyskaliśmy z Oracli i ich Best Interests:

Hrabia Nirar to szlachcic, który toczył swoistą wojnę z domem Lorda Nikannura. Morderca, nękany przez duchy zamordowanych, oraz przyszły małżonek Ashy. Ceremonia ta, ma jednoznacznie przypieczętować pakt między rodami. Żeby było śmieszniej, wszedł w zmowę z macochą Ashy, Sintą. Ponieważ Nirarowi tak naprawdę zależy tylko na majątku i na spokoju, Sinta, przy użyciu krwi swej córki ma zniewolić duchy, i tym samym ułatwić Nirarowi sięgnięcie po majątek. W tym wszystkim pojawia się Adar, prawdziwa miłość Ashy, w domyśle kowal z miasta, spotykający się z nią w ogrodzie. Teraz, gdy zdobył pierścień z rąk barona Natana, ma możliwość "równego ożenku". Jednak baron Natan, pragnie odzyskać swój pierścień. Wstąpieniem do rodziny też nie pogardzi.

Hrabia Nirar:
-Uciszyć duchy
-Ożenek z Ashą
Lord Nikannur:
-Chce żeby Asha wyszła za hrabiego Nirara
-Chce by Natan odzyskał pierścień (Nie potrzebne mu zamieszki szlachcica w mieście)
Asha:
-Pragnie poślubić Adara
-Zdemaskować Sinte przed Ojcem.
Sinta:
-Pragnie kontroli nad duchami
-Chce udowodnić winę Adara, i wykluczyć go jako konkurenta z walki o córkę.
Adar:
-Poślubić Ashę
-Ukryć kradzież
Baron Natan:
-Odzyskać utracony pierścień
-Dołączyć do rodziny szlacheckiej.

Postacie zostały podzielone, mi przypadły postacie żeńskie oraz Adar.
Scena pierwsza, otwarcia
Do domostwa przybywa Natan, który chce odzyskać pierścień i liczy w tym na pomoc Nikannura. Przy stole, zastaje hrabiego Nirara jak i Ashe. Od razu dostrzega, że przyszłe małżeństwo nie pała do siebie sympatią. Bez konfliktu.

Scena druga
Ogrody, tu pierwszy raz reszta spotyka Adara, który przedstawia się jako szlachcic z dalekiej północy. Widać, że "ciągnie go" do Ashy, a Ashe do niego. Po dłuższej wymianie zdań i przechadzce po ogrodzie Baron Natan, zarzuca hrabiemu Nirarowi, opieszałość i nie pilnowanie swoich interesów.
Konflikt, turlamy, hrabia Nirar kończy z raną na policzku. Nie pamiętam czy były poza tym jakieś kary mechaniczne, gdyż wydaje mi się że tak, a nie dostrzegam tego niestety na karcie postaci.

Scena trzecia przeplatana z czwartą, lub jak kto woli tocząca się w dwóch miejscach
Asha zostaje z ojcem, porozmawiać o małżeństwie, Natan wraz z Sintą i Nirarem udają się na posiłek do środka. Znika gdzieś Adar.
Asha wyznaje ojcu swe prawdziwe zamiary, pojawia się Adar, i oboje podejmują próbę ucieczki. Próbuje przeszkodzić im Natan, przegrywa jednak konflikt i kończy z Injured. W między czasie Sinta przypomina Nirarowi o ich umowie, i o tym że duchy mogą wiele komuś powiedzieć. Nikanur organizuje grupę, która rusza za córką. Natan ponownie walczy z Nirarem, i tym razem to tego pierwszego zawodzą kostki. Injured.

Scena piąta, finałowa
Ogromna kamienna kaplica, tłumy ludzi z miasta. Prawie końcówka ceremonii, konflikt na 5 postaci. I już w pierwszej rundzie odpada Baron Natan jak i Hrabia Nirar. Ten pierwszy, odpada już z rozgrywki. Nirar próbuje zaatakować ponownie, i tym razem w konflikcie 2 na 1, wyklucza szybko Adara, zostaje jednak dźgnięty przez Ashę, w hańbie wycofuję sie z katedry, wróci kiedyś jednak gdyż jako jedyny w ogóle wpisał się na Owe List. Nikannur rozmawia z Adarem, ten przyrzeka mu wierność rodowi jak i Ashy. Po ceremonii, oddaje pierścień Natanowi. Adar nie potrzebuje już go więcej. W ostatnich chwilach pojawia się jeszcze Sinta, która z krzykiem i sztyletem podchodzi do Ashy. Adar, pyta tylko Nikannura (trzymając wyciągnięta szpadę), czy tego też tyczy dobro rodu. Nikannur kiwa głową, i wspólnie stwierdzamy, że najlepszym wyjściem będzie śmierć Sinty, ta pada martwa na ziemię, a z jej ubrania wypadają listy do Nirara, z których Lord dowiaduje się o planach swej byłej małżonki.


Hah! Było bardzo fajnie, co potwierdzili również gracze. Trochę problemu stworzyła nam w pewnym miejscu mechanika, jednak szybko daliśmy sobie z nią radę. Stwierdziliśmy, że jak na sesje improwizowaną było wręcz genialnie, a patrząc przez pryzmat normalnej sesji, to również bardzo dobrze. Ogólnie wszyscy zadowoleni, ja też. Żal tylko wątku z duchami, którego nie było po prostu kiedy, i jak rozegrać. Może fakt, że z gry wyleciały duchy jako postać, zrobił swoje. Myślę, że wprawa po pewnym czasie zrobi swoje, i jeszcze raz potwierdza się fakt, że do iawy potrzeba graczy aktywnych.
2
Notka polecana przez: Erykz, Ifryt
Poleć innym tę notkę

Komentarze


~liv

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Trzeba powiedzieć, że sesja bardzo przyjemna choć niezwykle szkoda mi wątku z duchami, który się po prostu nie odbył przez pasywność jednego z graczy. Czekam niecierpliwie na następną partyjkę iawy.
Natomiast jeśli chodzi o karę dla Nirara w scenie drugiej dostał Injured ponieważ nie zdecydowaliśmy się wprowadzić Shamed (co wg mnie powinniśmy zmienić następnym razem).
Ogólnie wielkie THX za sesję należy się jak najbardziej.
08-07-2008 13:54

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.